هفت شماره را میگیرم ...


باز هم هفت شماره دیگر

(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یكتا)

... بــــــــــــــــــــوق ... بــــــــــــــــــــوق ...


... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید

... بــــــــــــــــــــوق ...



سلام ... خدای من !



اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یكبار !

من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچكس، هیچ جوابی نداد !

شماره تماس من :

(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)



منتظر تماس شما هستم . انسان !

.

خداوندا ...



خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت

مرا تنها تو نگذاری

که من تنهاترین تنهام؛ انسانم



خدا گوید :

تو ای زیباتر از خورشید زیبایم

تو ای والاترین مهمان دنیایم

تو ای انســــان !

بدان همواره آغوش من باز است

شروع كن ...


یك قدم با تو

تمام گامهای مانده اش با
من ...

 

 


نظرات شما عزیزان:

N
ساعت11:05---13 شهريور 1392
بچه ای گریه میکرد ومیگفت:
هیچکی بامن بازی نمیکنه!
تودلم گفتم:
توبزرگ شو روزگار بازی های زیادی باهات میکنه..


شمسی
ساعت21:20---7 شهريور 1392
سلام
خواستم با یک اسم دیگر نظر بدهم که یکی از نویسندگان خیلی زرنگ تر از این حرفاست
نترس عزیز مادر
در بیابانبا لنگ کفش هم می شود زندگی کرد وقتی همه خوب باشند که جالب نیست
در این دنیا بی کسی سعی کن بهترین ها را برای خود بسازی
کاشان قایقی خواهم ساخت . . .
یاعلی


fd'hki
ساعت15:20---6 شهريور 1392
سلام
نظرات ارائه شده فوق العاده ودیگری جای برای جوابی دیگر نمی گذارد.
بووووووق
لطفابعدا تماس بگیرید.


...
ساعت1:16---28 مرداد 1392
کوله بارم بر دوش، سفری باید رفت،

سفری بی همراه،

گم شدن تا ته تنهایی محض،

یار تنهایی من با من گفت:

هر کجا لرزیدی،

از سفرترسیدی،

تو بگو، از ته دل

من خدا را دارم...


انتظار
ساعت18:55---27 مرداد 1392
خداوندا تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

مبادا گم کنم اهداف زیبا را

مبادا جا بمانم از قطار موهبتهایت

مرا تنها تو نگذاری

که من تنهاترین تنهام؛ انسانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 26 مرداد 1392 ا 12:13 نويسنده : ایمانیان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.